Mammas Jobb

Tjenare! Igår så skrev jag ju att jag skulle till kista, men det blev jakan i stället! Handlade presenter åt pappa med malleh. Juste.. höll på att garva ihjäl mig när malleh hämtade upp mig med bil, hon var ju bedövad, så hon log lite rooligt.. Haha! :)
Ialf, igår så kom vi hem till mig efter det och då så skrev jag tre kapitell till kärleksboken i Svenskan :)

Vi kollade på en film, sen gick vi och la oss!



Idag så har det varit skolan, inge kul alls.. Men skönt är det att det är fredag igen! Skulle egentligen åkt till Camilla i Jakobsberg idag, men hade inte bussremsa så det räckte.. får bli något lov eller helg i stället! :)

Just nu sitter jag på mammas jobb och väntar på malleh som ligger och solar.
Vi ska nog gå hem till henne efter det och sen bara ta det lugnt :-)

Ja.. jag här väl inte så mkt mer att säga. Ha det bra!

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0