Måndag -.-

Idag så var det ju måndag.. usch vad jag hatar det. Liksom, So, Svenska, Matte, Bild och Språkval samma dag.. Usch!
Jaja, igår vad jag ialf med Malleh, vi vaknade hemma hos mig. Vi gick upp och åt frukost, sen ner på rummet och kollade på Inglourious Basterds som jag hade lånat av Samona och Johannes.. eller kanske mest Johannes, eftersom att det är hans film. Hahaha! Men ah, den var väl kanske inte jättebra, absolut inte så bra som jag hade hoppats. Jaja..

Vi gick hem till Malleh runt 15:00, vi hoppade över gudstjänsten.. Hon orkade inte gå hela vägen till kyrkan. På väg hem till henne så tog vi några bilder, solen var skitcool.. Bilderna kommer längre ner. När vi kom hem till henne så kollade vi ialf på 9mm, någon svensk film. Vi åt middag, och sen så gick vi och la oss.. Redan 20:30, hahah! Men vi somnade inte fören 23:00 typ.. Vi låg och åt glass, vanilj med chokladcrunch. :-)

Tillbaka till idag, vi vaknade båda två runt sju, båda var ganska pigga som omväxling! Vi gick till skolan och den har varit exakt lika tråkig som den brukar vara. Malleh solade efter skolan, sen fick vi skjus hem av mamma. Malleh mår inte så bra idag heller plus att hon var jättehungrig, så hon fick en liten skål med soppa, kanske inte världens godaste.. men den gick väl att äta ialf. Nu sitter vi bara här och har inget speciellt för oss. ;-)


BILDER FRÅN IGÅR


På väg hem till Malleh, ganska nära mitt hus.


Där ser man mitt område, mitt garage längst till vänster.. det lilla gula. Huset ser man inte. Haha!


Sist men inte minst.. Min älskling, hon är bäst! Jag älskar dig Malleh!

Never forget, I know who you are. See you!


Kommentarer
Postat av: Johannes

Snygg blogg Simon!

Hade också högre förväntningar på Inglorius basterds. Men den var ok.



Ha det bra!

2010-02-01 @ 18:47:33
URL: http://mryoyo.blogg.se/
Postat av: Samona

Filmen är faktiskt VÅRAN, fick den tillsammans i julklapp :P Haha

2010-02-02 @ 16:06:42
URL: http://samona.blogg.se/
Postat av: ee

hur länge har ni vart tsm nu ? (:

2010-02-03 @ 21:14:59
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/
Postat av: Simon

Haha, okey då samona :)



Emma: Haha, snart 10 månader :)

2010-02-04 @ 15:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0