Okey then..

Som alla har märkt så har jag inte bloggat på ett tag. Har varken haft tid eller ork.
Men ialf..
Nu sitter jag hemma och är sjuk, igår kunde jag typ inte röra mig på hela kvällen för att jag mådde så illa. Trodde jag var magsjuk.. men det verkar ha gått över nu. Det är skönt!
Jag har inte träffat Malleh på några dagar, för att hon är på något himla kyrkläger typ, suck! xD
Men hon kommer hem i morgon, jag längtar som fan!

Idag ska jag väl inte göra så mycket, mest ta det lugnt eftersom att jag fortfarande e förskyld som jag har varit i drygt en vecka nu.. Hahah :)

I skolan, på svenskan så håller vi på med kärlekstemat.. börjar bli klar med allt nu, har till och med skrivit fyra dikter! Eller ah, tre kanske.. för en utav av dom behövde jag ganska mycket hjälp med.. Hahahh xD
Juste, min pall i träslöjden är nästan klar också! :-D
Jaja, jag kommer i fortsättningen inte att blogga så ofta, för jag orkar nästan aldrig.. Men ska försöka att göra ialf 1-2 inlägg i veckan.. om ens det. Håller mig nog till ett.. Hahah xD

Jaja, ha det bra nu allihopa!

SEE YOU


Kommentarer
Postat av: Samona

Vadå inte blogga så mycket? Klart du ska! :P

2010-02-20 @ 12:32:10
URL: http://samona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0