Fredag!

Ja, klockan ringde som vanligt 06:45, tröck på snooze tills klockan 07:10, då kom jag på att jag behövde duscha! Upp ur sängen, leta fram kläder jag skulle ha på mig, sen in i duschen. När jag var klar så låg Malleh kvar i sängen och sov, så jag var tvungen att väcka henne så att vi kunde gå upp och äta frukost. Vi fick skjus till skolan, så vi slapp ialf att frysa tidigt på morgonen! Men i skolan så började vi med Svenska/Engelska, vi satt mest och pratade då.. finns nästan aldrig något att göra på den lektionen ändå. Efter det så gick vi till centrum och köpte en cola, sen till Bilden. Vi satt och kollade på något himla bildspel om reklam, skittråkigt! Efter den lektionen så hade vi idrott. Vi slutade 11:50 som varje fredag! Skönt! Så ah.. Äntligen fredag! :-D
Men efter skolan så gick vi till mammas jobb, Malleh skulle sola. Då fick jag vänta på henne. Men efter det så gjorde jag något så det drog till i hela ryggen, har typ haft problem med den sen över ett år tillbaka.. Det gör ont som fan!
Men ändå, nu sitter jag hemma hos Malleh, och hon kollar typ på Mulan! Hahaha :-)
Ska väl inte göra något speciellt idag, typ mest slappa och ta det lugnt!

SEE YOU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0