Ja du..

.. igår så fyllde man ju 15 år! Blev grattad i skolan ordentligt genom att få massa ägg på mig. Eller massa och massa, 4 stycken var det! Ett på ryggen, ett i ansiktet som senare rann ner på bröstkorgen och ett mitt på huvudet! Tack Johan, Charlie & Danne! Haha, fick 100 kr av Johan också, sen en kniv av Charlie! Men ialf, fyllde ju år igår, men firade mig i lördags, då fick man en Eu-moppe, fast ja.. måste ju ta körkort på den först och det är väl kanske inte det billigaste man kan göra, 5000 kr kostar det! Sen fick jag presentkort på New Yorker, 1600 kr har jag att handla för där nu! Gillar verkligen deras kläder, skitcoola tycker jag! Jag fick också en svart stor matta till mitt rum, och en spargris i form av en gitarr, jättehäftig! Tack Samona och Johannes! Och av Malleh, alltså min flickvän, för er som inte vet, så fick jag två jättehäftiga knivar och femhundra kr! TACK!
Men ändå, tillbaka till igår.. efter att jag hade fått äggen i mitt hår, så skulle jag ju gå hem och tvätta av det, förstås. Men då.. när jag väl kommer hem efter typ 15 minuters gående i ca -10 grader, så har jag ingen nyckel och ingen är hemma! Så då var det bara att ge sig av till Samona, yttligare 20 minuters gående, snacka om att håret hade fryst till is efter det då, var skiträdd att det skulle gå av! Hahaha! Men jag fick ialf en varm och skön ( halvt skön, vattnet hemma hos samona har en viss tendens att skifta från Lagom varmt vatten, till iskallt vatten på några sekunder!) dusch när jag kom fram till henne! Lite senare, då kom Malleh dit efter hennes Konfirmation, ( guds-tjafs! ) och då åt vi Tacopaj! Jättegott! Efter middagen var det bara för mig, Johannes och Samona att ge sig av till ABF-lokalen i Finsta, skulle prata med Teatergruppen. Har lyckats att lura dit Malleh, Charlie, Johan och ev. Felicia. Under tiden var Malleh Hundvakt åt Lizzie! Vi kom hem efter ca 1 och 1 halv timme. Då kollade vi på en film, sen gick vi och la oss! Äntligen! :-)


Hm.. Idag då?
Tja.. har inte gjort något speciellt, mest varit i skolan, sen gick vi till mammas jobb där malleh skulle köpa solkort och sola. Då fick jag sitta och vänta på henne! Sen gick vi hem till Malleh och åt korvsoppa. Ikväll blir det nog mest att ta det lugnt! Ha det bra allihopa! :-)

Kommentarer
Postat av: Johan

GOOOOOOOOOO STORK :D

2010-01-27 @ 21:39:13
Postat av: Jessica

Välkommen in i bloggvärlden lillebror :) Kram syster

2010-01-28 @ 11:46:29
Postat av: Plastpåsen Göran

Så dehär e din berömda och eftertraktade blogg? XD Måste säga att den va fett cool! XD Sorry för äggen i ryggen! Ja kan trösta dig me att ja siktade på huvudet!

2010-01-29 @ 22:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0