Hungrig som fan..

Idag har jag varit i skolan hela dagen.
På Svenskan så har vi börjat med kärlekstema, ska alltså göra en bok om kärlek.
I boken så ska man skriva typ 3 dikter, om kärlek, man ska också beskriva vad kärlek är.. och sen typ tusen grejer till! Kommer få tuppjuck, kan ju inte skriva dikter! :'o
Lyckos Malleh.. hon är ju ialf duktig på det!

På slöjden idag ialf, så har jag nästan gjort klart min pall som jag håller på med.. Ska typ bara fästa benen på sitsen, sen finslipa den lite.. så är den klar! :-D

Efter skolan, så gick Malleh hem till sig för att städa och äta. Själv så gick man hem till Johan, har suttit och spelat spel medans kåtbockarna ( Johan & Hanna ) typ hade det trevligt! x'D

Efter det så gick jag ialf och mötte Malleh i centrum, så vi kom hem för typ 20 minuter sen, och precis som rubriken lyder; JAG ÄR SKITHUNGRIG!

Jaja, jag ska ialf spela gitarr nu, ska försöka att lära mig en låt med Bryan Adams, ur filmen Spirit: http://www.youtube.com/watch?v=FUdIwlHloCc


SEE YOU ALL


Kommentarer
Postat av: Samona

Har du lärt dig låten ånnu?

2010-02-20 @ 14:10:40
URL: http://samona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0