Hemma!

Igår sov jag hos Malleh, så idag blir det att sova hemma!
Vi vaknade hos Malleh runt 10:30, då gick vi upp och åt frukost direkt med hennes mamma. Hon satt typ och pratade jättemycket som vanligt. Hahah! :-)
Efter frukosten så ringde Samona och frågade om vi skulle med till Kista. Visst!
Så då gick vi hem till henne, sen så åkte vi dit!
Vi mötte upp Marie och Jocke. Vi, alltså Samona, Johannes, Malleh, Jag, Marie & Jocke, gick runt i lite affärer. Tillslut hamnade vi inne på New Yorker. Där köpte jag en cool tjocktröja, den var vit med svarta döskallar över hela! Malleh köpte en rosa jättesnygg tröja med ludd i sig, passade henne skitbra!


Här kommer 2 bilder på min söta flickvän! :-)


Malleh i hennes nya tröja! Fin!


Jag älskar dig Mikaela!


 

Nu är vi ialf hemma och tar det lugnt, Malleh mår inte så bra tror jag.. Hon är jättevarm!
Sen är vi ju båda jättehungriga också, så vi får snart äta något, frågan är bara vad..
Ikväll blir det ialf en film, Bedtime Stories, sen ska vi nog sova.. Måste ju följa med Malleh till hennes jävla gudtjänst i morgon! Måste gå upp typ klockan 09:30, det börjar liksom 11:00.. Snacka om att kasta bort skön sömn! Herregud..

SEE YOU AROUND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0